nuffnang

Thursday, July 25, 2013

rizqin sudah 9 bulan lebih

salam semua

kan aku penah cakap nak buat entri pasal anak bujang aku nak sorang tu

ni la entrinya di kala rizqin berusia 9 bulan


rizqin ceria :-)

alhamdullilah,, rizqin masih diberi kesihatan yang baik.. 
aku bersyukur sebab rizqin ni anak yang senang nak diuruskan.
tak banyak karenah dan pengasuh pon suka sangat sampai tak boleh nak berpisah

kalu anak aku ni banyak ragam mesti ada something wrong
and aku aku akan cepat2 find and solve the problem

apa yang rizqin pandai di usia ini :-

cekidot....

sudah pandai nak memanjat merata-rata terutamanya sofa la.. **urut dada ibu kau ni tengok** 
gigi comelnya sudah makin membesar.. baru 2 batang gigi hokeh
pantang tengok aku pakai lawa-lawa taw dah mesti nak pegi jalan-jalan
paling bes tukang kemas umah nombor satu.. baju2 aku akan jadi kemas bila rizqin ada :-(
makan utk skrg ni Alhamdullilah tak memilih dan boleh terima semua. no alegik okeh..
mulut agak bising,, rajin membebel2.. hikhik.. aku suka.. comel!!!

ni la perkembangan yang aku lihat.. alhamdullilah semuanya positif.. next entri aku update lagi yer..

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥

No comments:

Post a Comment