nuffnang

Monday, July 8, 2013

family day BGK 2013 - part 1

hai gojes

ingat tak aku penah cakap pasal family day yang buat dekat melaka tu.. ni br berkesempatan nak publish.. da lama simpan dalam draft.. aku simpan sebab tak de gambar.. ada blog tanpa gambar tak best la kan..

aku mmg tak sempat nak amek gambar.. berdukung anak kecik tak sempatnye hah nak pegang camera..    laki aku nak amek gambar memang tak de la kan.. dia kurang sket.. nanti aku nak train dia bagi rajin amek gambar la.. blogger mesti kena ada kamera 24hours.. apa saja yang jadi dalam idop sume nak creta kan.. tak de la sampai creta dalam kain pon nak bukak kan.. gila la kan..


baju rasmi yang kiteorang sume kena pakai.. merah kan.. angggg gitew

sampai je kat hotel terus check in.. hadoi letih weh.. muka gila melekit kan.. amboi ko.. bukan jaoh benar melaka tu.. 1 jam perjalanan je.. da setel sume pastu dapat call dari admin family day minta kumpul kat padang.. da nak start telematch katanya.. apa lagi gegas mencari padang..

so, far sume oke kat a famosa resort ni.. hotel oke.. servis pon oke.. cepat pantas oke..

ada banyak game yang dianjurkan tapi tak dapat join sebab aku kena jaga anak.. encik suami eksited nak men game.. so aku oke je.. sebab bia dia kenal2 ngan kawan pejabat aku... last game je aku join.. encik suami bagi peluang sebab dia nak jaga rizqin.. rizqin masa ni da tido.. letih sangat.. cian anak ibu..



dalam pukul 5 da setel sume game kiteorg. admin suruh balik hotel dan get ready untuk dinner malam ni dengan tema MASQUERADE AND GLAMEROUS.. gila meroyan ko. aku nak mencari baju ikot tema.. tak penah plak aku nak pkai cm tu skali.. hurm aku is tak ikot sangat tema,, simple mimple je,, janji nampak nice.. topeng tu penting..

tskk.. topeng aku hilang.. ada yang amek.. tak pe aku oke je,, murah je topeng tu.. bole beli lain.. sobsob.. sedapkan hati..

masa malam dinner ni mmg bes sebab makanan yang dihidangkan memang panas.. bakar dekat situ oke.. aku suke bbq style cm ni.

aktiviti malam dinner ialah pertandingan karoake, acara potong cake besday untuk sape yang lahir dari bulan april hingga jun.. ai is suke sebab tergolong dlm group ni dan last ada cabutan bertuah.. sume orang tunggu part ni ler.. nak aim hadiah yang besar.. kihkih.. sama mcm aku..

 chef yang baek hati masak makanan kiteorg

 admin yang banyak menjayakan event ni

 ahli kuarga bgk




masa amek gambar ramai2 ni aku memang dah lama ilang.. anak aku da lama mimpi smpai ke bintang jadi terpaksa la beransur pulang ke hotel.. tak sempat nak bergambar lebih pon. sekadar yang mampu sahaja.

nota chomell: kena sambung part 2 plak sebab kisah family day cukup panjang.. part 2 nak cerita pasal cabutan bertuah plak

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥

No comments:

Post a Comment