nuffnang

Monday, July 29, 2013

hidangan kegemaran di kala bulan ramadhan

salam semua

arini ni aku nak buat entri tanpa meletakkan gambar.. sebenarnya aku malas nak amek gambar makanan.. jadi layankan je

antara makanan yang selalu aku akan beli bila tiba ramadhan ialah

1- murtabak daging.. kegemaran ni.. best sgt.. terasa intinya.. bawang sket je.. padat dgn daging
2- roti jala.. dapat yang panas2 lagi best.. kena plak cicah kuah kari ayam.. power beb
3- air soya.. dari ms aku mengandung smpai skrg.. memang air ni la paling bes..
4- ayam percik.. aku bab pilih ayam percik ni cerewet sket.. nak yg memenuhi kepuasan selera
5- unan roti john.. baq hang mmg terbaek la dia punya roti john..tak nyesal beli hokeh

saja je aku share dari entri tak update kan.. ada banyak lagi tapi aku malas nak list.. nafsu makan bila tiba ramadhan ialah paling tak dapat di kawal.. sila bertabah hati yer duit nak membeli semua..

nota chomell: ni tengah pikir nak makan apa untuk juadah berbuka malam ni.. teringat murtabak daging padat plak.. balik nanti harus beli..

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥

No comments:

Post a Comment