nuffnang

Tuesday, July 23, 2013

menu ramadhan yg ke 8, 9 dan 10

salam semua

ya Ampun weh
kenapa la mood malas aku nak update entri makin membuak-buak ni
semua blogger2 menayangkan makanan yang super sedap **lap ailop jap**

aku memang setiap hari masak
yang malasnya aku nak amek gambar
tapi tak pe
lepas ni aku bikin entri list makanan yang aku makan jela
 da pemalas tahap gaban
apa nak jadi ngan kau la nenek iza oii

ni pon malas nak taip dah
meh layan gambar udah la yer

menu ramadhan 8

 ikan sardin masak kicap
kacang buncin bertelur

menu ramadhan 9

ikan bilis bawang & cili api
telur mata kobao

menu ramadhan 10

ikan kembung rebus bersama bawang & cili api
kailan goreng spesial

ni je menu yang aku mampu sediakan untuk waktu sahur.. waktu berbuka tak makan nasi yer.. makan kuih muih je.. suami sudah ajar mcm tu..

senang keje aku sket.. cuma waktu sahur kena bangun awal la nak masak lauk.. sebab tu sume lauk aku simple mimple.. macam aku

tak mow yang serabut kepala.. bikin pusing aja ni kepala..
da kenapa nak keluar loghat indon ni

oke.. bye..

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥ 

No comments:

Post a Comment