nuffnang

Wednesday, June 26, 2013

Upin & Ipin Dan Kawan-Kawan - Basikal Baru



sengaja aku letak video cerita upin ipin ni.. da ad anak kecik feeling2 mcm budak la kan.. anak aku layan cerita katun ni sekali terjebak sama ngan aku.. sanggup smpai umah terus bukan tv9. tak nak terlepas cerita ni punya pasal

dengan watak comel upin n ipin sure sume budak2 suka weh. memana pon kartun ni la yang derang tgk..

yang aku pelik tak pernah jemu plak tu walau ulang berkali..

sama mcm cerita p.ramlee..

ketagih lagi nak tengok ada la..

encik suami pon layan juga.. oke la kan at least rizqin ada kawan sesama nak tengok..

aku harap citer akan terus kekal dengan berlainan tajuk plak an..

nota chomell: anak korang layan kartun apa?

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥