nuffnang

Monday, June 10, 2013

jom beli baju raya

salam gojes nyummy..

masa ari ahad ritu kan gigih encik suami ajak ke kkr1m.. katanya nak beli baju raya.. ekceli mcm da agak lambat nak minta upah orang tolong jahitkan baju.. da suami gigih so aku follow je

biasa la.. kalu nama pompuan tak amek lebih.. tipu ler kan.. sempat jugak la aku amek lebih.. nak pkai ke opis..

kain kat sini oke la.. so..so.. jek.. janji apa yang aku nak dan dah dapat so tak de la aku kesah sgt kan..

 kain ni namanya ombak rindu.. oke juga.. material lembut.. aku suka

 bila da balik umah.. mcm menyesal plak.. aku tak nak kaler ni.. lebih prefer pink.. da terbeli so layankan je la..

 ni la tema warna raya kiteorg.. encik suami berkenan sangat dengan warna coklat.. so officially warna tahun ni

bil hasil rembatan di kkr1m.. tak de la mahal mana.. harga bole layan..

next time aku nak pegi lagi.. mcm ternampak bayang2 nak shopping lebih sket.. ada kelapangan ngan masa akan ku smpai lagi. kalu tak de masa ke nilai je la jawabnya.. hehehe

nota chomell: pes time sambut raya together .. :-))

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥


2 comments: