nuffnang

Monday, June 3, 2013

kejutan katanya!!!

salam gojes :-)

nampak tak tajuk kat atas.. tak menahan rasanya. memula macam ni encik suami ada msg bgtaw yang manjaku bangi ada buat sale. so aku rilex2 jela.. tak de la gelabah mana kan. padahal siap tepon suami ajak pegi sekali. spesies aku ni tak bole dengar barang beby ada sale. nak je terus aku borong terutamanya baju ler. aku suka dan senang hati dapat tengok anak aku tukar2 baju harian dia.. bia smpai lusuh.. ai is suka..

sempat juga lak aku sort baju anak aku mana yang bole n tidak boleh pakai lagi.. banyak juga ler. tak pe ibu simpankan untuk adik beby plak.. recycle brg abg rizqin.. uolss jgn salah paham plak k. perut ai is kosong.. masih tak terpk nak ada adek beby seawal ni.. nak ada gap masa sket.. nak gomol2 si debot puas2.

ko tengok da kelaut dah dari tajuk entri di atas.. encik suami ada belikan 2 in 1 walker n rocker untuk beby rizqin.. memula ai is marah juga sebab tak bawa ai nak pegi pilih2.. taw2 jela kan kalu pompuan yang pilih haruslah berjam2 lamanya.. encik suami is tak suka sb tu la dia tak mow bawa aku.. tskkkk

walker n rocker brand Sweet Cherry

ekceli walker tuh tak de la macam gambar yang tertera. encik suami tak pilih corak cm tuh.. serabut katanya.. amek yang kaler yang boleh ngam dengan anak laki. kaler yang encik suami pilih ialah brown..

taraaaa.. ni la rupa sebenar walker tuh.. oke ai is berkenan sebab warna yang tak serabut.. yang kat tray kiranya mcm table lesson untuk beby rizqin ler.. ada bunyi haiwan n lagu untuk kid yang sungguh comel

if kita beli barang apa2 pon mesti ada instruction dia kan.. so arahan yang dibekalkan ni mudah untuk difahami dan diikuti.. cewahh ayat ko. (T_T)

 rupa tuan besar kecik yang bangga dapat naik walker

 masa ni beby rizqin tak mow senyum.. elok pas aku snap pic ni terus lebar dia senyum.. 

beby rizqin mengamuk dekat ibu sebab asek nak amek pic dia naik walker je.. :-)

alhamdullilah, syukur sesangat sebab aku da lama idam nak beli walker anak since rizqin da cekap sngat merangkak plus panjat² sofa.. akhirnya encik suami tunaikan hajat aku dulu.. tenkiu sayang.. i lebiu lebih ler.. (^_^)..

nota chomell: bila letak rizqin dalam walker dia lebih gemar berjalan ke belakang dan ketepi.. tak pe la anak.. dalam proses learning kan.. slow2 yer.. ibu tak mow paksa.. ai is ibu yang lembut hatinya.. mihmihmih

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥

No comments:

Post a Comment