nuffnang

Thursday, June 6, 2013

hari bahagia bff forever

salam gojes sekalian

entri ni sebenarnya entri yang backdated.. sebab da lama berlaku tapi harini baru berkesempatan nak menaip. bila mood "M" da datang.. jangan ko mimpi aku nak menaip panjang.. nan hado oke..

straight to the point oke.. ni wedding my bff kat panchor jaya, seremban masa 25 mei ritu.. walaweh bole plak tersoset jalan. almaklum la banyak jalan da di renew.. mihmih.. betoi dak ayat aku ni.. hentam saja la labu izza..  kiteorang kenal since sesama study kat poliJB.. dok serumah n sume masalah sharing together la. bes kawan ngan linda sebab dia jenis ati keras.. tak amek hal punya.. aku la tukang buli..mihmih.. tak de buli pape.. kunun2 je kan.. part paling bes muka lambat masuk klas kteorang la.. masuk kelas pas 2 leh wat tataw je kat lect.. nampak nau biadap an.. alhamdullilah sume grad dengan jayanya walau rajin buat masalah.. lect smpai da admire muka kteorg.. kihkih

aku smpai pon tak de la lewat sangat.. ngam2 soi je majlis belom berakhir.. masa aku smpai si pengantin gojes dok sibok melayan sedara mara.. so aku malas nak amek pot.. terus serbu nasi dlu.. lapar ohoiii.. ni kira wedding kedua yang aku pegi.. ms wedding pertama tu.. wedding kawan encik suami.. aku tak makan nasi pon.. aku melantak kambing golek.. superb sedap.. 2 kali gak la muka 3 inci ni pegi tambah.. tema pengantin kat ni sume serba merah mak ngah oke.. so berbalik kpd wedding bff..

ekceli aku plan sebenarnya nak pkai baju sama ngan tema pengantin.. tapi kansel last minit sebab baju tu aku da pena pkai masa wedding abang dia.. nampak cam hover plak an.. mihmihmih.. tak banyak gambar pon yang kami amek bersama sebab kekangan masa.. si pengantin ada photoshoot ngan OP dia.. aku selit sekeping je gambar.. gambar yang banyak2 aku dapat ni sume aku minta bff yang whatsapp kan.. sekali dia bagi banyak plak.. so aku layankan jela pic ni untuk dimuatkan dalam blog..

meh layan pic Majlis Raikan Qaseh Linda dan Syazwan (^_^)

 ni je sempat minta OP dia snap kan pic.. hello.. superb sihat sungguh aku.. bagai dipam2 lol.. puan BFF jangan nak gelak sangat hokeh.. t akan smpai masa awak gak :))

babe.. sempat lagi ko nak wat jelingan manja hokeh.. pape pon homei2... i lebiu..

 ni masa batal air sembahyang.. n officially my bff bergelar PUAN.. da bole join ngan ai okeh..

 penyerahan mas kawen..

cewahhhh.. muka bahagia pasangan pengantin.. sudah jadi kekasih halal kan.. pas ni bebas wat pape pon.. ekeekkkkk... (muka gatal sket  T_______T)

 majlis potong kek 

pengantin yang superb gojes diarak masuk ke pelamin.. really ko mmg sngat cantik ms ur big days..

side hubby bff.. juz nice kaler yang korang decide..

ciuman kasih sang isteri kepada sang suami.. awwwww so suwettttt.. i lolike.. ♥♥

anyway,, 
babe..
tak terlambat lagi rasanya aku nak wish hepi wedding day,, semoga selamat mengalas tanggungjawab dan amanah Allah sebagai isteri yang solehah kepada suami yang soleh.. semoga sentiasa bertabah hati dalam segala hal dan masalah.. binalah rumahtangga dengan segala rasa kasih dan sayang yang berpanjangan.. semoga rumahtangga yang dibina kekal till JANNAH..

and

cepat2 kasi aku menantu.. mihmih..(gurau2 manja okeh babe)

nota chomell: tetiba teringat saat2 aku bergelar raja seari.. semoga ikatan perkahwinan yang dibina kekal hingga ke akhir hayat.. moga kasih sayang kita tidak pernah putus untuk selamanya n kita dapat membentuk ank2 menjadi anak yang soleh dan solehah.. sayang encik suami laju2.. terima kasih kerana menjadi pembimbing dunia akhirat ibu.. ibu sayang ayah sesangat.. tetiba touching.. sob..sob..sob..

salam sayang selamanya
ibu rizqin♥♥

No comments:

Post a Comment