nuffnang

Monday, June 24, 2013

beby rizqin sudah 8 bulan

salam gojes..

diam tak diam.. buah hati aku da masuk 8 bulan. cepat masa berlalu. da macam2 ragam weh. selama ni tak pernah plak aku wat entri khas yang ceritakan pasal perkembangan teruna aku tuh.

ko nampak tak kereta ijau tu? pengasuh yang belikan siap ngan lagu oppa gangnam style lg :-)

rabbit pink ni dapat sebab aku peminum tegar susu dumil mama ms preggy.. so as a gift derang kasi ler.. sure korang pon ada gak an..

so, kali ni gigih menaip sebab pas ni akan ada entri khas pasal anak comel aku tuh..

antara perkembangan rizqin sekarang ialah
  • dia tersangat la cekap merangkak.. laju okeh.. 
  • rizqin da pandai duduk sendiri since umur dia 7bulan 2minggu
  • gigi da kua sket.. skali kua 2 batang terus.. aku syak aritu rizqin demam sebab gigi nak tumbuh la kan
  • da pandai bunyi bising2.. kalu dia pegang ape2 dan aku rampas sure la gegar rumah hokeh
  • tido anak aku sekarang ni senang sangat. tak perlu aku smpai nak memaksa dia tido.. cukup time taw2 dia merengek minta susu dan terus pejam mata
sepanjang aku jaga rizqin tak de plak masalah yang berlaku. syukur Alhamdullilah. dari dalam pantang tak de masalah bab tido sampai la sekarang ni.. cukup senang.. aku bersyukur sebab Tuhan kurniakan aku dengan anak yang tak banyak karenah. cuma perlu paham apa saja isyarat dia..

bila anak hepi sure kita pon akan rasa benda yang sama

nota chomell: tengah planning pasal besday rizqin.. tak tahu tema apa nak buat.. so sad.. 

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥

No comments:

Post a Comment