nuffnang

Monday, May 13, 2013

Mom & Baby Expo di Mid Valley 2013

salam isnin
(agak blues2 sket)

entri kali ni aku nk creta pasal aku pegi beby expo kat Mid Valley.. gila hokeh.. besa kemain lagi.. aku jadi jakun patblasaat jap.. tak pena aku jejak kaki ke sana.. untung laki aku tolong bawakan.. nek train oke.. aku suka.. aku suka.. yang ruginya aku tak bawa anak kecik aku.. tinggai kat umah pengasuh.. bukan sengaja hokeh.. pengasuh yang request... takut rindu cucu katanya..

ni rupa tiket retapi yang aku dan encik suami naik

ekceli.. ni 1st time aku pegi beby expo dan apa yang aku boleh cakap oke je la.. target yang aku nak beli tak dapat dipenuhi.. booth drypers and dutch lady tak der.. nages hokeh.. aku da aim nak borong drypers n susu rizqin.. xdapek hokeh.. 

antara yang aku beli kat beby expo ialah :-

1) baju buat pakai harian n jenjalan


2) ni nestum rizqin wat sarapan pagi. mangkuk biru dan 2 sudu putih dapat free yer


3) kat booth pureen aku hanya dapat beli losyen dan bedak ni je


4) cawan ni beli kat booth fiffy.. bia rizqin nak minum air putih senang sket..


penat-penat pegi ni je yang dapat beli.. oke tak per pas ni nak pegi serbu pureen warehouse plak.. mesti lagi banyak benda yang aku bole grab. si ibu sila belajar bersabar tunggu next expo yang lagi meriah gemilang hokeh.

pas je aku bershopping kat beby expo tetiba mata tajam ibu muda ni terpandang Daiso Japan.. huish kemain sakan aku menarik tangan laki aku ajak masuk.. ape yang bes kat daiso ni? barang2 dia ler.. barang2 umah dia mmg sempoi abis.. kan rakyat jepun suka idop dalam senang lenang. tak nak yang memenatkan kepala otak.. so dia akan create barang yang mudah untuk digunakan.. 

banyak juga la yang aku tapi tak sempat nak ambik gambar.. encik suami da tolong kemas bawa ke dapor. antara yang aku rembat ialah periuk kecik, hammer serbaguna, alas kaki, nursing botol brush, whisk, potato mashed and banyak lagi weh.. da tak boleh wat list ni.. paling bes next time suami ajak pegi lagi.. bab ni yang aku suka dengar :-) 

nota chomel : bila nak ada pureen dan pigeon warehouse sales ni??? nak cuba bandingkan dengan mother & baby expo ni.. apa kurang dan lebihnya..

salam sayang selamanya 
ibu rizqin ♥♥

No comments:

Post a Comment