nuffnang

Thursday, May 23, 2013

entri merepek sket

salam semua

sebenarnya aku tak taw nak taip entri pasal apa.. mood nak bercuti kan.. cuti wesak day kata ko.. kat pejabat sume feeling2 nak cuti weh.. ada siap amek half day bagai lagi.. aku nan hado.. tetap pukul 5.30 juga pacak kua dari opis ni.. balik awal pon tataw apa mau bikin.. dok pejabat je la semakan diri.. 

disebabkan sok cuti wesak day.. aku dah planning kemana harus pegi.. aku terhutang nak beli hadiah wedding my bff forever yang akan kawen ari sabtu.. im sure mesti u akan nampak gojes babe.. akhirnya smpai jugak ko ke jinjang pelamin.. kawan susah senang bersama.. yang sentiasa kami bersama study kat poli jb.. now da nk end single life wif somebody yang dicintai.. tak mow creta panjang.. aku akan buatkan entri pasal wedding bff ni.. ekceli ada 2 wedding yang harus aku tujui ari sabtu.. huishh rezeki manyak murah.. Alhamdullilah

tengok da lari dari yang asal.. mulanya kata malas nak taip kan tap berjela gak aku menaip.. so nak stop sampai sini jela.. da nama pon malas kan.. sory hehehehe

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥

No comments:

Post a Comment