nuffnang

Tuesday, May 7, 2013

meatball abg burn mmg terbaek !!!!!

nampak tak tajuk di atas.. dengan gigihnya mengajak encit somi pegi makan.. niat asal nak pegi beli barang dapo.. da nama pon satu jalan ape lagi wajiblah singgah ke jajahan abang burn ni kan. aku pegi yang dekat nilai.. sebabnya aku ni memang jenis suka shopping barang dapo dekat giant nilai. bagi aku apa saja barang yang aku nak mudah sangat nak cari.. tak menyesatkan aku. ini pendapat aku ler kan

oke..oke.. stop pasal beli barang ni.. sekarang nak creta pasal meatball abang burn.. habis power la cakap ko.. sedap terangkat tuh.. brown sauce dia memang memikat hati daku ler.. ada plak cebisan mushroom.. itu yang aku suka.. akukan pencinta kepada cendawan..

dalam set meatball terdapat 10ketul ehh biji kot.. ditambah plak ada wedges yang digoreng ranggup.. diletakkan plak dengan mayonis dan cheese.. uishhh malatop deh.. sedapnya.. meatball abang burn ni best sebab.. dalamnya penuh dengan isi daging segar.. tepung kurang.. mmg kita akan rasa kesegaran daging segar dalam mulut.. umphhhh... aku da macam model pengacara tak berbayar JJCM gitewww... 

malas nk cakap banyak.. korang memang kena try.. tak rugi weh.. 1 set baru rm9.90 je.. berbaloi-baloi kan.. tak perlu menapak jauh ke IKEA tu.. homemade meatball mmg lagi layan la.. dari 10 bintang maka dengan segala hormatnya 10 bintang jugak aku kasi..da macam juri rancangan master chef plak kan.. teringat plak ngan brown sauce dia..

ni la roper meatball abang burn ni.. besar2 taw sumenya.. kalau makan penuh 1 mulut

antara lain yang aku oder ialah burger bakar abg burn beef cheese.. target utama aku nakkan burger bakar kambing.. tapi abis stok ler plak.. ari tu pegi kat jajahan sg ramal pon sama abis gak.. ni pon sama gak abis.. agaknya beger bako kambing mmg sedap kot.. tak pe la tak de rezeki lagi nak makan.. sampai satu masa nanti kakak akan awak yer.. tetiba plak kan.. da nama pon kakak kepada makanan ayatnya kena la cm gitu... hehehe

see cheese dia.. bila meleleh macam ni.. da jadi tak menahan sangat nak makan.. 

untuk apa2 maklumat tambahan lebihan bole la korang view page ni (www.abangburn.com).. sebab banyak lagi menu yang bole di oder.. so.. moh ler sesama menjamu slero di jajahan abang burn kawasan nilai..

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥

No comments:

Post a Comment