nuffnang

Monday, April 29, 2013

seloka mcd!!!!

monday blues...

bila tiba ari senin je mesti malas kan.. aduih... tak sempat golek puas² dengan beby Rizqin ni.. bila da tiba saat bosan harus dicari kudap² yang kelakar² sket.. peneman masa mengantuk kat opis ni..

so,, moh ler layan dialog ni... dialog antara Samad ngan pihak MCD..

kisah 1: 
Samad : hello mcD
-mcD : iye.. nak pesan ape?
Samad : ayam ada??
-mcD : ada
Samad : boleh beradu dengan ayam laga saye tak ?
-mcD : (tutup telefon)

kisah 2:
Samad: hello mcD
-mcD : iye betul .. ini yang telefon tadi ye ?!!!
Samad : nak tanye makanan ni.. ayam ade lagi ?
-mcD : ade !
Samad : nasi dengan ais-krim ade ?
-mcD : masih ade
Samad : kesian .. tak laku ek ?
-mcD : dasar orang gilaaa !!! (tutup telefon)

kisah 3:
Samad : hello mcD
-mcD : weyh gile ! kau jangan nak main2 boleh tak?
Samad : yeeee .. maaf nak tanye , bukak 24 jam ke ?
-mcD : yee .. kenape ? nak pesan pape ?
Samad : takk.. cume kesian.. tak boleh tidur :3
-mcD : (baling telefon)

kisah 4:
Samad : hello ini mcD ?
mcD : kau jangan lebih2.. saye cari belasah baru tau ! (mula marah)
Samad : maaf .. serius.. sekarang saye nak pesan makanan niii
mcD : haaa.. camtu laa.. jangan main2 lagi k.. nak pesan ape ?
Samad : bubur kacang hijau ade tak?
mcD : (kejang , mulut berbuih dan pengsan seketika)

nota chomel: kalau aku jadi pekerja mcD tu mmg hangin abis ler.. 

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥