nuffnang

Thursday, April 4, 2013

apa yang ada dalam fikiran aku??

salam khamis sume

dengaq je tajuk ni mesti otak ngah ligat berpusing memikirkan apa plak ibu muda ni nak wat entry an.. nape bedah oii ko da bajet hot sgt ke org nak amek peduli sal ko.. hehehe

tak ada apa pon sebenarnya.. kan ank teruna aku nak menginjak ke usia 6bulan. so aku wajib gigih mencari ilmu untuk menyiapkan makanan pertama si manja

antara yang aku paling nak wat ialah puri buah-buahan.. sedapnya la weh.. harapannya minta la si kecik suka.. bak katanya ank suka ibu gembira..

kekdahnya ,, puri pertama yang aku paling nak wat ialah :-

1) puri lobak merah

2) puri kentang

3) puri brokoli

4) puri epal

5) puri/bubur nasi

ni je dulu dalam list aku.. insyaAllah ada kelapangan aku akan update lagi

salam sayang sume 
ibu rizqin

No comments:

Post a Comment