nuffnang

Wednesday, November 20, 2013

selamat pengantin baru sahabatku

salam semua

(entri terlambat update dan daku auto publish)

ni cerita hari ahad 10/11/2013.. daku lambat update.. macam bizi plak kan.. kawan baik aku masa zaman politeknik sudah selamat kawin dengan pilihan hatinya.. kawan aku ni bes sebab masa zaman belajar kan susah.. dia sanggup goreng ikan bilis satu bekas besar untuk share ngan kawan.. makan lauk ikan bilis weh.. sob..sob.. family jauh kat penang so share kasih kasih sayang ngan kawan2 la..

aku hanya dapat pegi yang side laki sebab kawan aku ni orang jerantut, pahang.. jaoh weh nak kesana.. so decide ngan encik suami ngan pegi side hubby dia je.. encik suami aku on je..

so pada hari kejadian memang aku bertolak agak awal la nak ke sana. boleh plak aku tersesat sampai nak masuk ke ijok. brapa kali patah balik pon tak taw la. nasib dapat suami yang layankan je..

aku follow peta tapi still tak jumpa.. ntah pape je an. elok sampai rumah pengantin org pon tak de.. da lewat kot.. dekat pukul 3.00 petang.. demi persahabatan aku gagahkan diri jugak..

sampai2 je mula la sesi nages. aku ni emosi sket bila lama tak jumpa kawan2.. sembang gak kejap.. kawan aku ni nama dia Solihah.. lupa nak introduce.. dia paksa aku pegi makan dulu sebelum borak banyak..

aku bukan rendah cuma solie ni terlebih tinggi

sesi dengan pengantin baru

ko tengok dia pegang perut aku.. aku da sound tapi buat gak..

one of my classmate with hubby dia.. nadia.. cantik sangat dear

ni pon kawan2 aku gak.. dorang gerak lambat tapi sampai dulu 

syukur Alhamdulillah.. aku hepi sesangat bila kawan2 aku selamat menamatkan zaman bujang dorang dengan pilihan hati memasing.. moga ikatan rumahtangga yang dibina kekal hingga ke akhir hayat..

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥♥

No comments:

Post a Comment