nuffnang

Tuesday, November 12, 2013

kartun yang anak korang suka tengok???

salam semua..

sori sebab lama tak bersiaran.. komitmen keje yang harus dipatuhi.. tapi aku tetap curi ruang nak buat entri gak.. khas untuk uolss hokeh..

sume ibu2 yang ada anak kecik aku very the sure la kan pasti tak akan terlepas nak tengok kartun pilihan kat tv. sama mcm anak aku weh..

anak aku paling suka tengok DOREAMON siap tak mau toleh mana lagi.. bila aku panggil dia buat tak tahu je..

masa kecik2 anak aku ni layan upin ipin sekali da besar berubah pulak. tak pe tak kisah janji dia suka aku okeh ja.

sori aku buat entri yang simple.. alkisah nak cepat.. got work to do..

nanti aku buat entri yang molek2 siket yer..

nota chomell: aku baru nak stat bisnes kecik2.. harap2 dapat support dari sume la.. berusaha mencari rezeki.

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥♥

No comments:

Post a Comment