nuffnang

Tuesday, August 6, 2013

salam aidilfitri 1434h

salam semua

lagi sehari je kita semua akan menyambut hari lebaran.. sudah tentu ramai yang bersiap sedia ngan baju baru kan.. aku pon sama tak terlepas dengan semua ni.. aku dan encik suami tahun ala kadar sahaja.. anak diutamakan..yela budak baru pertama kali nak sambut raya.. tahun lepas beby rizqin raya dalam perut lagi.. tahun ni aku nak raya sakan. collect duit raya anak.. hikhikhik

sempena dengan hari lebaran yang akan tiba tak lama lagi aku ingin menyusun 10 jari memohon kemaafkan kepada rakan2 sekalian andainya ada :-

TERKASAR bahasa
TERSILAP bicara
TERMARAH yang tak kena
TERTANYA tak tentu hala
TERSASUL yang tak sengaja
TERPUKUL kat mana2
TERPEKIK  di telinga
TERHANTUK di kepala
TERPINJAM harta benda
TERMOODY tak semena-mena
TERUMPAT bila-bila
TERMACAM2 lagi yang kena-mengena

semoga kawan2 semua dapat memaafkan kesalahan aku samada secara nyata ataupon tidak.. tahun ni aku akan beraya di Selangor dulu pastu Penang akan menyusul plak.. tak sabar rasanya nak menyambut raya.. rindu kampung halaman, mak ayah, adik2 dan masakan mak..

aku akan mula bercuti raya pada 7 OGOS - 14 OGOS 2013.. raya sakan tak.? semoga kita semua menyambut lebaran dengan hati yang gembira dan tenang.. selamat tinggal RAMADHAN yang banyak memberi 1001 erti pada tahun ini.. insyaAllah tahun depan kita akan bertemu lagi andai diberi izin oleh Sang Pencipta.

dengan ingatan tulus ikhlas dari :-
ibu rizqin ♥♥
ayah rizqin
beby rizqin

berhati-hati memandu di jalan raya
ingat orang tersayang di kampung

sumber : encik google

No comments:

Post a Comment