nuffnang

Friday, March 29, 2013

my wishlist :)

Salam jumaat kengkawan J

Today nk story mory sket pcl wishlist aku. Tak de ler banyak tapi tetap 101% nak memilikinya.

Antaranya ialah :-

Meja makan

Aku kawen da masuk setahun tapi meja makan pon tak beli lagi. Bukan aku kedekut tapi duet simpanan yg ada masih byk nk digunakan lagi. Ada lagi penting k. Selama ni kami laki bini hanya makan di lantai saja. Lagi nikmat taw.. suami tetap makan bertambah2..

sumber : incik google

Rak pinggan

Mmg aku da ada rak pinggan. Aq means nak yang lagi besa. Bukan nak ekk tapi senang aq nak menyusun pinggan aq yang ala tak berapa nak banyak ni. Kalu dapat encik suami belikan tambah2 ler lagi sayang aku. Hakhak.. selama ni tetap sayang gak..

Thermopot

Hat ni paling wajib mmg impian terbesar aku dan paling besh kalu aku dapat memilikinya. Laki aku suka sangat minum air panas. So, kalu ad menda alah ni tak yah dah aku gigih nak memasak ayer panas

sumber : incik google



Periuk kukus 

Aku kan ado ank kecik yang nak masuk umur 6 bulan. So mmg sesuai n tepat la perlukan ni tok kukus or stim sgala buah2an nak bagi lembut kan. Aku lebih prefer stim or kukus dari rebus.. pendapat memasing la kan.. da ni cara aku nak wat makan c tecik.

Bersyukur aku kalu dalam masa terdekat dapat ku penuhi segala wishlist ni. J

Nota chomel : rindu ngan beby rizqin.. da pandai wat bunyi.. ank pengasoh tukang mengajarnya. ngeengeee

No comments:

Post a Comment