nuffnang

Tuesday, October 1, 2013

welcome october!!!!

salam semua..

arini aku nak up satu entri ler.. bulan yang aku nanti2kan da tiba.. yeahh..

OCTOBER

kejap sangat kan masa berlalu.. sedar2 da bulan oktober.. da nk dekat setahun anak teruna aku tu.. padahal sakit bersalin masih aku teringat.. beby rizqin seorang anak yang pintar, bijak dan cepat belajar..

iolss sebenarnya rajin nak up entri sebab nk bgtaw tentang kelahiran anak aku.. 14oktober2012 pkul 3.14a.m.. lahir anak sulung aku.. skrg da nak masuk setahun.. Ya Allah cepat betol masa berlalu.. bila aku tengok gambar beby rizqin ms kecik2 aku rindu sgt2 saat tu.. saat tak pandai apa2 smpai la mengerti dan paham apa arahan yang aku bgtaw..

part paling bes skali.. bulan oktober ni rizqin share besday dengan tok wan, pak su daus dan kak aisyah (ank buah encik suami). so aku planning nk sambut besday semua skali dalam satu majlis yang simple sahaja.. janji semua orang puas hati.. jemputan hanya kpd yang tertentu sajok. bukan tak nak jemput semua sebab bajet hanya cukup2 sajok..

jadi petang ni entri ni saja yang aku nak up.. aku terlalu excited sb pes time nak handle event yang kecik cenonet ni.. walau kecik tapi aku tetap nak pastikan ianya sempurna.. hati seorang pompuan kan beselah sentiasa je ada yang tak puias hati.

nota chomell: besday si anak tapi si ayah plak yang sibok nak minta oder kek karot spesial.. ibu layankan je la permintaan semua..

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥♥

No comments:

Post a Comment