nuffnang

Wednesday, January 29, 2014

review: TROPIKA VCO mmg superb bes

Assalam rabu kawan2 daku yg dicintai..

eh macam lama sangat kan tidak update blog. lately ni mmg malas kuasa 8 sebab keje kat opis melampau banyak.. tak pernah nak siap taw.. naik tensi ahkak taw..

masuk pagi balik petang br siap taw.. jadi celah mana nak update blog. naseb FB ahkak sentiasa update. yela nk update blog kena ada mood. kalu dh kelaut acaner ahkak nk taip..

panjang plak ahkak bebel yer.. dalam entri ni aku nk share ngan korang pasal kehebatan produk Tropika ni.. aku panggil krim magic taw.. dengan kuasa Allah.. Alhamdulillah ank aku da elok dari batuk dan selsema.. tiap masa aku sapu krim herba ni..

aku tak nak taip panjang2.. jom aku share pic ni ngan korang.. bia pic cerita kat korang..

baby herbal cream aka krim magic



produk2 keluaran tropika

oil baby ni sangat2 wangi taw.. 


gift set yang boleh kita hadiahkan pada kawan2..

tujuan aku buat entri ni sebab nak bgtau yang krim ni bagus sangat sb tiada unsur paraben or steroid. sesuai untuk bayi kita. tak lupa gak produk tropika ni sesuai gak untuk dewasa.. kisahnya aku ada belikan untuk mak aku. teruk sangat batuk dan selsema.. aku bg dia guna dan test produk ni. Alhamdulillah cakap mak aku. penyakit dia sudah beransur pulih.. Aku bersyukur sangat.. 

aku up entri ni bukan dibayar taw. ni ikhlas diri sendiri. kalau korang nk dapatkan produk tropika ni boleh pm/whatsapp 0132572289 aku untuk pembelian dan keterangan lanjut.

nota chomell: alhamdulillah rezeki bisnes melimpah ruah. terima kasih Ya Allah kerana mengilhamkan perniagaan ini kepadaku.. aku pon ada jual mcm2 produk kecantikan dan kesihatan. korang view fb Izza Hafizah or Hafizah Wardrobe. sebab aku sentiasa update dalam fb..

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥♥

No comments:

Post a Comment