nuffnang

Thursday, December 19, 2013

pengedar shaklee yg sah: 1090194

salam petang semua...

aku bersyukur sesangat dengan rezeki yang Allah limpahkan kepada aku sekeluarga.. Dia temukan aku dengan orang yg betul2 guide aku untuk terus berjaya.. tengs sis Ateef..

tengok tajuk pon dah taw kan.. sekarang ni aku merupakan pengedar sah untuk produk SHAKLEE dengan SID:1090194.. aku nak consume shaklee dan sekaligus boleh jadi pengedar..

memula aku tak terpk untuk ni.. hanya cuba tanya pada orang jual dan selalu promote produk.. tetiba terdetik hati nak join.. Alhamdulilah dpt sifu yang banyak guide dan sentiasa sabar layan soklan aku..

insyAllah ni jalan yang terbaek aku pilih untuk keluarga.. aku ada target sekarang ni.. kenapa aku berusaha keras nak cari duit.. kuasa duit di kota metropolitan ni sangat tinggi.. semuanya memerlukan duit.. aku kena berusaha untuk kumpul dana aku sendiri..

suami aku pon banyak juga tanggungjawab dia.. jadi aku tak mahu susahkan dia.. ape yang aku mampu lakukan aku akan cuba yang terbaek.. dan aku sangat sayangkan dunia perniagaan kecik2 aku ni.. walau untung tak banyak tapi boleh menampung sehingga ke hujung bulan.. bukan senang nak tarik perhatian pelanggan..

nah aku memperkenalkan diri aku sebagai SID SHAKLEE...


pada korang2 yang nak dapatkan produk Shaklee pada harga yang kebabom boleh cepat pm/whatsapp aku seperti detail di atas..

"perniagaan adalah satu ibadah"

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥♥