nuffnang

Tuesday, December 17, 2013

kerjaya baru ibu rizqin

salam semua..

arini baru ada kekuatan nak hapdet blog yang da bersawang ni.. aku nak straight 2 da point.. sejak akhir2 ni akulah orang yang tersangat bizi.. nak bekerja pejabat dan menguruskan perniagaan online kecik2 aku ni..

kenapa aku memilih perniagaan online.. sbnya ialah nak menambah pendapat keluarga.. sebagai dana tambahan untuk sesi kecemasan.. bila dah berkeluarga dan ada ank kecik mesti memacam yang nk kena pk.. bila ko ada side income extra itu adalah satu bonus.. apa yang ko nak mesti boleh beli.. tak perlu la nak tunggu sampai hujung bulan..

aku bersyukur sesangat sebab Allah mengilhamkan aku nak berniaga.. suka aku nak bgtaw kat korang.. buat masa sekarang ni aku ni hanya dropship.. belom punya modal sendiri nak amek barang... ni tengah kumpul la supaya ada barang sendiri dan boleh buat urusan perniagaan sendiri..

aku amek keuntungan hanya ciput2 jek.. cukup la 2 kan.. janji ada gak dana tambahan.. suami aku sangat menyokong aku dalam perniagaan ni.. cuma dia pesan aku ialah benda yang wajib jangan sampai terbai..nak berniaga boleh.. tapi Allah jangan lupa.. kepada Dia sahaja tempat kita memohon.. yes dan aku memang pasti dengan rezeki yang Allah bagi kat aku..

one word aku nak cakap ALHAMDULILLAH memang perniagaan aku sekarang ni okeh.. tak de masalah dan dapat agen yang sangat memahami dan sentiasa guide aku dalam dunia perniagaan.. haisshhh panjang da creta ni.. apa yang aku niaga kan???

banyak sangat weh.. boleh ke Hafizah Wardrobe or Izza Hafizah untuk korang2 sume shopping..

antara produk yang ada dalam wardrobe aku ialah pakaian, produk kecantikan dan barangan dapor.. aku bagi sume special price.. korang sume boleh pm or sms aku untuk sebarang pertanyaan tentang apa yang aku jual.. insyaAllah aku layan.. kalu lambat tu paham2 la.. ada ank kecik ni memang tak menentu masanya..

nanti aku buat entri pasal produk2 sume yer.. sekarang ni bgtaw apa yang aku jual je.. nak buat entri ni memang kena amek masa sket.. penerangan yang diberikan mesti jelas dan terang supaya pelanggan aku paham dan jelas.. satakat ni customer tetap aku memang puas hati dengan layanan yang aku beri..

bak kata salah sorang agen aku.. nak berniaga ni bukan untuk sebulan dua.. tapi selama mana Allah izinkan rezeki berniaga ni mesti kita kena buat yang sehabis baik.. apa saja pelanggan tanya even jawapan dia dh taw kita mesti kena layan sehabis baik.. insyaAllah.. i try my best.. love my bisnes so much..

meh aku nak tempek sket apa yang aku jualkan.. baru bes.. blog kalu tak de gambar tak power namanya tu..

















ni antara serba sket yang aku jual.. nak upload sume tidak termampu.. so aku akan buat entri untuk produk2 yang aku jual yer..

kepada korang2 sume.. sesapa yang berkenan boleh pm/whatsapp/sms aku di fb/0132572289 untuk sebarang order or pertanyaan..

syukur sesangat sebab sume orang sokong niat murni aku berniaga online.. insyaAllah akan diperkembangkan lagi..

notachomel: blog ni aku campur2 antara perniagaan dan peribadi.. supaya korang sume tak de la rasa boring kan... 

salam sayang selamanya
ibu rizqin ♥♥♥

No comments:

Post a Comment